wtorek, 18 października 2016

Informacja nr. 1

Hejo kochani! :3
Możecie mnie skrzyczeć. Wiem, że ostatni rozdział pojawił się miesiąc temu. Przepraszam, że tyle czekacie, ale ostatnimi czasy mam dosyć dużo nauki. Rano, jadąc do szkoły, nie chce mi się pisać, bo jestem jeszcze nieprzytomna (wstaję o 5 ;x), po szkole natomiast jestem zbyt zmęczona i mam tylko ochotę pójść spać. Nie mam pojęcia kiedy pojawi się kolejny rozdział, ale postaram się, żeby nastąpiło to jak najszybciej.
Jeśli mam u kogoś zaległości: wszystko w wolnej chwili nadrobię. Jak chcecie to nawet pod tym postem napiszcie u kogo je mam, bym czasem kogoś nie pominęła. Chyba nigdy nie będę na bieżąco z blogami Xd
Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz przepraszam xoxo :*

Maggie

2 komentarze:

  1. Doskonalę Cię rozumiem. Też mam dużo nauki i ciągle brakuje mi czasu na cokolwiek. Można powiedzieć, że u mnie masz zaległości, ale nie chcę być nachalna :D Jak będziesz miała czas i chęci to nadrobisz ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń